Digital Marketing – Επισκόπηση 2022

Τι είναι το Digital Marketing;

Με απλά λόγια το Digital Marketing (Ψηφιακό Μάρκετινγκ) είναι η προώθηση των προϊόντων ή του brand μέσω ενός ή περισσοτέρων ηλεκτρονικών μέσων.

Tο Digital Marketing διαφέρει από το παραδοσιακό marketing, σε ότι αφορά τη χρήση σε κανάλια επικοινωνίας και μεθόδων που επιτρέπουν σε έναν οργανισμό να αναλύει τις καμπάνιες marketing (Marketing Campaigns) και να κατανοεί τι δουλεύει και τι όχι, συνήθως σε πραγματικό χρόνο.

Οι Digital Marketers παρακολουθούν πράγματα όπως τον αριθμό των views στα ψηφιακά μέσα, τη συχνότητα και τη διάρκεια τους, τις μετατροπές σε πωλήσεις (sales conversions), ποιο περιεχόμενο έχει αποτέλεσμα και ποιο όχι κλπ.

Ενώ το Internet είναι κατά κύριο λόγο το κανάλι που συνδέεται πιο στενά με το digital marketing, πολλοί συμπεριλαμβάνουν σε αυτό και διάφορα άλλα όπως SMS, mobile instant messaging (ΜΙΜ), mobile apps, podcasts, electronic billboards, ψηφιακή τηλεόραση, ράδιο κ.α..

Γιατί είναι το Digital Marketing σημαντικό;

Τα ψηφιακά μέσα (Digital Media) είναι τόσο διάχυτα, που οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία, οποτεδήποτε θέλουν, κι από οποιοδήποτε μέρος κι αν βρίσκονται. Οι μέρες όπου οι καταναλωτές λαμβάνανε μόνο τα μηνύματα που θέλατε εσείς σχετικά με τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας ανήκουν πια στο παρελθόν.

Τα ψηφιακά μέσα, είναι μία συνεχώς αυξανόμενη πηγή ψυχαγωγίας, ειδήσεων, κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, συναλλαγών, και οι καταναλωτές είναι πλέον εκτεθειμένοι όχι μόνο σε ό,τι λέει η εταιρία σας για το brand σας, αλλά και σε αυτά που λένε επίσης τα μέσα, οι φίλοι, οι συγγενείς, οι συνάδελφοι κ.ο.κ.. Ποιον είναι πιο πιθανό να πιστέψουν; Εσάς ή αυτούς;

Οι άνθρωποι θέλουν brands που μπορούν να εμπιστεύονται, εταιρείες που γνωρίζουν, που επικοινωνούν μαζί τους εξατομικευμένα και σχετικά με τις ανάγκες τους, και προσφορές κομμένες-ραμμένες στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Τρία μυστικά για επιτυχημένο Digital Marketing

  • Διαχειριστείτε τις πολύπλοκες σχέσεις σας με τους πελάτες σε όλα τα κανάλια ψηφιακά και παραδοσιακά.
  • Ανταποκριθείτε στους πελάτες σας και δημιουργήστε δυναμικές αλληλεπιδράσεις μαζί τους.
  • Αντλήστε αξία από τα Big Data, και λάβετε αποφάσεις πιο γρήγορα από ποτέ.

Κανάλια & Στρατηγικές Digital Marketing

Ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι ότι προσπαθούν να εκτελέσουν τα πάντα χωρίς να έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική.

Μια στρατηγική digital marketing αποτελείται από ένα λεπτομερές σχέδιο για το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα διάφορα κανάλια του digital marketing για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τι να περιμένετε όσον αφορά τα αποτελέσματα.

  • Social Media Marketing
  • Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
  • Content Marketing
  • Pay-Per-Click (PPC)
  • Display Advertising
  • Email Marketing
  • Mobile Advertising
  • Video Advertising

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Τελευταία νέα

Ακολουθήστε μας